השירותים שלנו

?למה שיווק דיגיטלי

מחקרים מוכיחים כי עלות הגיוס של לקוח חדש עולה פי כמה וכמה מאשר לשמר את הלקוח הקיים ולכן כשיש אלטרנטיבות כמו אלו שמייד נדבר עליהן עם עלויות כל כך זולות ביחס לשאר ועוד מניבות התוצאות מדהימות במה נבחר
?

מתוך 7.7 מיליארד אנשים בעולם, 4.1 מיליארד משתמשים באינטרנט
ובישראל רשומים 4.9 מיליון משתמשים כשהמספרים מחודש לחודש ממשיכים לטפס


קידום אורגני



קידום אורגני ברשתות החברתיות זהו תהליך ארוך טווח ומוגדר כ”השקעה” עבור בית העסק שלך כשהמטרה היא לבסס קהל לקוחות נאמן, להגיע אל לקוחות חדשים לאורך זמן בצורה שיטתית ועקבית, לעדכן את הלקוחות על שינויים, להישאר בתודעת הלקוח ובעיקר להגיע אל לקוחות חדשים באמצעות חדשנות
איך עושים? זה פשוט מאוד ובעיקר כיף! עליכם לחקור ולחפש השראה לרעיונות שיווקיים נהדרים הכוללים יצירתיות עזה, הבנת האסטרטגיה השיווקית ובנייתה בצורה ארוכת טווח תוך כדי שמירה והקפדה על כלל עקרונות השיווק הדיגיטלי, תיקון וליטוש קמפיינים תוך כדי תנועה וכמובן לא להפסיק גם ברגעי קושי, עליות וירידות שכולנו מכירים היטב מעולם העסקים ובעיקר להמשיך בעקביות כל הדרך אל המטרה הרצויה
ובכדי לבצע את העבודה היטב קודם כל עלינו לבצע עבודת מחקר מעמיקה הכוללת הבנת הזירה התחרותית של בית העסק שלך בפלטפורמה הדיגיטלית, היכן הלקוחות שלך מסתובבים ומה הם אוהבים


PPC קידום ממומן


לאור העובדה שהקידום האורגני נמצא היום בירידה משמעותית לעומת שנים קודמות ורמת החשיפה לעוקבים שלכם ירדה לאחוז אחד בודד, הקידום הממומן הוא פתרון יעיל לחסוך זמן ולהגיע לכמות אנשים גדולה, בעזרת הפרסום הממומן נוכל להגיע לתוצאות רצויות בכמה תחומים: ייצור לידים(מתעניינים), לייקים לפוסטים\עמוד, חשיפה מאסיבית, כניסות לאתר, המרות מכירה וחזרה ללקוחות מתעניינים(רימרקטינג) ועוד
הפרסום הממומן מאפשר לנו לבחור את הקהל לו נרצה לפרסם הכולל שלושה דברים מרכזיים: גיל ומגדר, מיקום גיאוגרפי וכמובן תחומי עניין
ובנוסף, הקידום הממומן מאפשר להגיע ללקוחות בפייסבוק,אינסטגרם,גוגל
ויוטיוב כשכל פלטפורמה רלוונטים לקהלי יעד שונים
כשהכוח בעיקר טמון ב-דיוק הפרסום הממומן: פייסבוק יודע לאילו אנשים לפנות בצורה די מדוייקת, לדוגמה ואתם מנסים לעלות את כמות הלייקים בעמוד היא תנגשי את המודעה שלכם לאנשים רלוונטים ובנוסף לאנשים שסביר להניח שילחצו על כפתור הלייק
במידה ואתם מנסים למשוך אנשים לדף האינטרנט פייסבוק יראה את המודעה לאנשים אשר “ידועים” כלוחצים סדרתיים


עיצוב ומיתוג


את הצורך במיתוג כולם מכירים אבל בעולם הנוכחי של ימינו בו הכל צבעוני, מהיר ולא יציב, איך תדעו מה עובד יותר ומה פחות? גם אם אתם רק בשלב הראשוני של פתיחת העסק, מנהלים אותו חצי שנה או חמש כל עוד איך לכם מיתוג יציב, ייחודי לכם, מושך את העין ומבליט את תכונות האופי שלכם הלא הם “ערכי הארגון” שלכם ובעיקר את ה”למה” שלכם, יהיה לכם קשה מאוד להתקדם ולפרוץ את תקרות הזכוכית שבעסק שלכם. כל זה ועוד צריכים לבוא לידי ביטוי במותג שלכם, לוגו, סלוגן וכדומה במטרה להעביר את המסר בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר לקהל היעד שלכם. נכון, משימה זו לא פשוטה בכלל ודורשת מאמץ יצירתי רב, עבודות מחקר מעמיקות אל תוך שעות הלילה הקטנות ובעיקר סבלנות וסובלנות, אנחנו כאן למדנו ימים, חודשים ושנים ארוכות כדי להתמקצע בתחומנו ונשמח לתפור לכם “חליפת” מיתוג תואמת בדיוק את מי שאתם בצורה שנונה, יצירתית, ייחודית, חדה ואפקטיבית. תרשו לנו לחסוך לכם המון זמן, כסף וגם לא מעט כאב ראש ולהעביר את המסר שלכם אל קהל היעד הרלוונטי באמצעות הניסיון והרעב שלנו
אנחנו פה למטרה אחת וברורה- לנצח


Ecommerce איקומרס


חנויות מצליחות היו בעיקר כאלה שהיו ממוקמות ברחובות מרכזיים והומי אדם, מעוצבות מכאן ועד הודעה חדשה, הרי שהיום בעידן המסחר האלקטרוני, עסקים קמעונאיים מצליחים משוחררים מאילוצי זמן ומקום, כאשר חנות משגשגת בשנות האלפיים יכולה להיות לא יותר מאשר מחילת תצוגה תת קרקעית בקומת החנייה של הקניון או לחילופין מחסן ישן שממוקם בחצר האחורית של ביתנו, בשביל להנות מתנועת קונים איכותית, מפולחת וחוזרת אנחנו כבר לא צריכים להיות ממוקמים באזור הסנט. הרי למה להיות נגיש רק לעוברי אורח ברחוב מסוים, פופולארי ככל שיהיה כאשר אני יכול להיות נגיש לכל העולם וכמובן, אנו לא היחידים שמבינים זאת, הסוחרים הממולחים ביותר של ימינו הפכו את האינטרנט לזירת המסחר המרכזית שלהם, עם עלויות תפעול זולות יחסית לחנויות הפיזיות, נגישות גלובלית ויכולות שיווק ופרסום אפקטיביות שיכולות להתממש רק במרחב הדיגיטלי, אי אפשר להאשים אותם. עם זאת, צריך תמיד לזכור שחנות וירטואלית, גם אם היא הרבה יותר יעילה מחנות סטנדרטית, היא עדיין מצריכה השקעה של משאבים כמו זמן, מחשבה יצירתית וכן גם כסף. על כן, בשביל שהכסף שאתה משקיע באיקומרס יצדיק את עצמו, הכנו לך סקירה של צ’ק ליסט קצר של פעולות שאסור לוותר עליהן, אלא אם אתה לא מעוניין למקסם מכירות ורווחים


אתרי תדמית ודפי נחיתה


בניית אתרי תדמית בעולם המודרני הינו תחום הדורש ידע נרחב במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר לעסקים בעולם הדיגיטלי, אנו עוסקים בבניית אתרי תדמית ובידינו השיטה האולטימטיבית להקמת אתר אינטרנט ייחודי עבורכם, באמצעות שימוש בפיצ’רים ייחודיים שבעזרתם תוכלו לקבל את מירב הפניות ומירב התוצאות מאתרכם. עבורנו, אתר שלא חי ושאינו דינאמי הוא לא אתר. הדגש העיקרי שלנו הוא להציג את העסק שלכם על ידי בניית אתרי תדמית בצורה הטובה ביותר באינטרנט ובעולם הדיגיטלי בכלל. בניית אתרי תדמית מתבססים באופן סטנדרטי על 5 עד 10 עמודים ראשיים הכוללים דפי תוכן ומידע, תמונות ותוספות אחרות, לדוגמה: דף הבית- הדף הראשי שבו מרוכזים כל חלקי האתר באופן מתומצת ואיכותי, דף אודותינ- דף שבו מוצג כל המידע אודות העסק או החברה, דף שירותים- דף בו מוצגים כל שירותי העסק או החברה, דף פרויקטים\גלרים- דף בו מוצגים כל הפרויקטים של העסק\חברה במטרה להפגין יכולות, דף יצירת קשר- דף בו הלקוחות יכולים לתקשר עמכם באמצעות טופס יצירת קשר או פרטי התקשרות וכדומה


?מוכנים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם
?מעוניינים להגדיל את היקף המכירות בעסק שלכם