שיטת העבודה שלנו

יעדי השיווק הדיגיטלים שלנו מתבססים על פי שלושה ערכים מובילים בהם אנו פועלים, הראשון שבהם הוא חדות: באמצעות כלי המחקר שלנו אנו נלמד ונדע להתאים את עצמינו אל בית העסק שלך כמו כפפה ליד,  לדבר את השפה שלכם, לחזק את המותג ולשפר בזמן אמת (אזהרה: בשלב זה אנחנו נחפור לכם👩🏼‍🔬👨🏻‍🔬) עד שנגיע אל היעד

פיתוח: לאחר שהבנו אותכם ואתם אותנו, מחלקות היצירה והאסטרטגיה שלנו מתחילות לעבוד. תחילה, אנו נבסס קונספט שיווקי מותאם עבור בית העסק שלכם, קופירייטרים ידייקו עם המילים במטרה לדבר עם הקהלים שלכם בצורה הכי אישית ומדויקת שיש, המעצבים הגרפיים שלנו יצרו מודעות תואמות (או לא) בסנרגיה מושלמת עם שאר המחלקות. בסיום הליך זה אנו נשלח אליכם דוגמאות עד לקבלת אישור מכם שהכל על פי הערכים והקווים המנחים של בית העסק שלכם


“אישיות היא זאת שמניעה התנהגות. והתנהגות משפיעה, כמובן, על הבחירה.”
ברגע שאתה מבין ויודע לפלח אישיות של כל אינדיבדואל אתה יודע לחזות התנהגויות שמשפיעות כמובן על הבחירות. שם נדאג שהבחירה של הלקוחות שלכם תיהיה קלה מאוד – איתי שוסטר


שיגור: הגענו אל שלב הקמת הקמפיינים(במידה וקיימת היסטוריה של קמפיינים מהעבר אנו נחקור אותם במטרה לשחזר פעולות מוצלחות וליטוש שלהם ומהכשלונות נלמד!), לרוב, לאחר הקמת הקמפיין לוקח לפייסבוק עד24שעות לאשר אותו. ברגע שהקמפיינים מתחילים לרוץ אנו יושבים עליהם כל יום (כן, גם חגים ושבתות) במטרה למצוא דרכים לייעל את התקציב, לחדד את הקהלים וכל זה במטרה להגיע לתוצאות גבוהות משבוע לשבוע וחודש בחודשו

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *