ניטור, מעקב ודיווח בזמן אמת

ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא גישה לניהול האינטראקציה של החברה עם הלקוחות הנוכחיים והעתידיים. גישת ה- CRM מנסה לנתח נתונים על ההיסטוריה של הלקוחות עם חברה, על מנת לשפר טוב יותר את מערכות היחסים העסקיות עם הלקוחות, ובמיוחד להתמקד בשמירת הלקוחות(ידוע שלגייס לקוח חדש היא פעולה יקרה יותר משימור אחד קיים), בכדי לעודד את צמיחת המכירות. היבט חשוב אחד בגישת ה- CRM הוא מערכות ה- CRM המאגרות מידע ממגוון ערוצים שונים, כולל אתר החברה, טלפון, אימייל, צ'אט חי, חומרי שיווק, מדיה חברתית ועוד. באמצעות גישת ה- CRM והמערכות המשמשות להקלת ה- CRM, עסקים לומדים יותר על קהלי היעד שלהם וכיצד ניתן לספק את צרכיהם בצורה הטובה ביותר. עם זאת, אימוץ גישת ה- CRM עשוי גם להוביל לעיתים לחביבות בקרב קהל צרכנים, מה שיוביל לחוסר שביעות רצון בקרב הלקוחות ולהביס את מטרת ה- CRM.

המטרה העיקרית של מערכות CRM היא לשלב ולבצע אוטומציה של מכירות, שיווק ותמיכת לקוחות. לפיכך, מערכות אלה כוללות בדרך כלל לוח מחוונים המעניק מבט כולל על שלושת הפונקציות בעמוד בודד עבור כל לקוח שיש לחברה. לוח המחוונים עשוי לספק מידע על לקוחות, מכירות בעבר, מאמצי שיווק קודמים ועוד, תוך סיכום כל מערכות היחסים בין הלקוח והמשרד. CRM תפעולי מורכב משלושה רכיבים עיקריים: אוטומציה של מכירות מכירות, אוטומציה שיווקית ואוטומציה של שירות.


 
  • אוטומציה של מכירות מכירות עובדת עם כל השלבים במחזור המכירות, החל מהזנת מידע ליצירת קשר לראשונה ועד להמרת לקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל. אוטומציה של מכירות מיישמת ניתוח לקידום מכירות, אוטומציה של מעקב אחר היסטוריית החשבון של לקוח למכירות חוזרות או מכירות עתידיות ומתאמת מכירות, שיווק, מוקדים טלפוניים ושקעים קמעונאיים. זה מונע מאמצים כפולים בין איש מכירות ללקוח וגם עוקב באופן אוטומטי אחר כל אנשי הקשר והמעקב בין שני הצדדים.
  • אוטומציה שיווקית מתמקדת בהקלת תהליך השיווק הכולל כדי להפוך אותו ליעיל ויעיל יותר. לדוגמה, על ידי ניקוד התנהגות לקוחות, ענן השיווק של Salesforce מאפשר לעסק להתאים קמפיינים שיווקיים עד כמה הלקוחות מעורבים עם עסק. כלי CRM עם יכולות אוטומציה של שיווק יכולים להפוך אוטומטית משימות חוזרות, למשל, שליחת מיילים שיווקיים אוטומטיים בשעות מסוימות ללקוחות, או פרסום מידע שיווקי במדיה החברתית. המטרה עם אוטומציה שיווקית היא להפוך מוביל מכירות ללקוח מלא. מערכות CRM כיום פועלות גם על מעורבות לקוחות באמצעות מדיה חברתית
 
  • אוטומציה של שירות היא החלק של מערכת CRM המתמקדת בטכנולוגיית שירות לקוחות ישירה. באמצעות אוטומציה של שירותים, הלקוחות נתמכים דרך מספר ערוצים כגון טלפון, אימייל, בסיסי ידע, פורטלי כרטיסים, שאלות נפוצות ועוד. לדוגמה, תוכנת Dynamics CRM של מיקרוסופט עוקבת אחר זמני שיחה, רזולוציית שיחות ועוד על מנת לשפר את היעילות של שירות לקוחות בתוך עסק.

 
 
 

עקבו אחרינו ברשתות

כצוות מגוון בעל יכולות רבות, התמחויות שונות ורעב גדול. אנחנו עובדים אתכם במטרה אחת. לגשר בין הפערים הקיימים בבית העסק שלכם לבין הזירה הדיגיטלית. ברשותנו ידע וניסיון רב לשתף בו, שיווק ופרסום, סטודיו העיצוב והמיתוג, עבודות מחקר מעמיקות על בית העסק שלכם, הראייה הכוללת וההנאה הצרופה שלנו כחברה צעירה, רעננה, תחרותית מאוד, יצירתית, ובמילים אחרות סוכנות-שיווק-ופרסום 

לפגישת ייעוץ חינם

אריה רגב 4, נתניה | 03-949-9491

קצת מהסטודיו

מוזמנים לקפה

© 2020 All rights reserved​

Made with ❤ By Bridge